Oldalak

2012. október 7., vasárnap

Relax

Ez a hétvége még nyár végén kezdődött. Gergo pénteken biciklivel jött értem a buszhoz, a paksi tökfesztiválon napsütésben ittuk a teát, ettük a zsíros kenyeret és a sült tököt. Szombat délelőtt, amikor reggelizni indultunk, a biztonság kedvéért több réteg ruhát is magamra húztam, de mire megkaptuk a virslit és tejes teát a büfében és leültünk a tálcáinkkal a teraszon, már trikóban figyeltem a napsütést. A könyvtári kiárusításon verseskötetet és önéletrajzot vettünk egy cipősdobozba dobott adományért cserébe, ebéd után sziesztáztam, amíg Gergo a cserkészekkel játszott az utolsó őszi napfényben, estére pedig fahéjas kalácsot sütöttem, azt ettük a Jurassic Park mellé, amit én csak most láttam először.

Ma reggel, ébredéskor már hűvös volt, és mikor a templomba indultunk, jólesett kardigánt, pulóvert húzni. Délután az Erzsébet Szálló wellness-részlegében ücsörögtünk a medence mellett és az óriási ablakokon át figyeltük, ahogy feltámad a szél, és hordani kezdi az udvaron álló fa színes leveleit. A hazafeléúton tarka vadgesztenye-leveleket szedtünk, aztán bevettem magam a konyhába, hogy elkészítsem a vacsorát, és miközben kavarogtak a csodás illatok a levegőben, kinn kopogni kezdett az eső. Gergovel egyszerre kiáltottunk fel: - kész a vacsora! - szakad az eső! - és a Miért éppen Alaszka elé gömbölyödve, meatballs&spaghettivel és gesztenyekrémmel búcsúztattuk ezt a nyugodt, pihenős hétvégét és köszöntöttük a hideg időt. Mostantól megint egy picit más lesz az élet. És ennek is örülünk.

1. Nagyon jó hangulatú írás! Olyan izgalmas az életben hogy egy-egy emlékezetes nap során sosem tudjuk előre, melyek lesznek azok a pillanatok, amelyek megmaradnak az ember emlékezetében, amelyek bár csak másodpercek, mégis az egész nap hangulatát felidézik.
    Szép csípős időt, kipirosodott arcot, forró teát az őszre!

2. Köszönjük! Így igaz, ahogy írtad - én a legtöbbször hangulatokból építkezem, úgyhogy nagyon érzékeny vagyok az ilyen apróságokra.

3. Köszönjük! Így igaz, ahogy írtad - én a legtöbbször hangulatokból építkezem, úgyhogy nagyon érzékeny vagyok az ilyen apróságokra.