Oldalak

2012. április 5., csütörtök

Anya kamrája

Ez most valószínűleg az oversharing bűntettét meríti ki. "Már megint?" - kérdezi mögöttem Kicsu, amikor meglátja, hogy mivel foglalkozom. "Felteszed a kamrám a facebookra?" - kérdezte az előbb az anyám, amikor fotózni kezdtem odabenn. Aztán megegyeztünk abban, hogy átküldöm neki emailben a fenti képet.

Idén teljesen természetes volt, hogy a nagyböjtöt a lehető legszigorúbban végezzük. Ami az étkezés részét illeti, húst egyáltalán nem eszünk, alkoholt, cukrokat és egyebeket sem veszünk túl gyakran magunkhoz. A lelki része az, hogy közösen elmentünk gyónni, és újra áldozunk a szentmisén. Ez hatalmas dolog!

Így igencsak megörültem a kamrában lógó húsoknak, apám borainak (Ezek vannak a kis csatos üvegekben. Meg céklalé meg körtelé meg baracklé. Én hordtam haza a kisüveges Flensburger sört, annak a palackjait hasznosítja újra.) A jó csíki sör is helyet kap nálunk. Anyám megajándékozott egy jó nagy fakanállal, ami a bográcsozáshoz lesz nélkülözhetetlen. És meg kell említenem a kosarat, amit debreceni barátom apja font nekünk. Különleges fickó az öreg, hálás vagyok neki nagyon. 

Kicsu kicsit csalódott, mert én szombaton másodszor töröm meg a böjtöt, ha a véletlen alkalmakat nem számítjuk. Először a múltkori egri találkozón kóstoltam meg egy falat sonkát, most pedig szombaton szeretnék enni egyet az itthoni kacsasültből. Vasárnap továbbállunk, aztán egy darabig megint nem jövünk errefelé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése