Oldalak

2012. január 23., hétfő

Imák tavalyról

Kicsit megkésett ez a poszt, de az aktualitását azért nem vesztette el :) Január elején lebontottam az imatábláról az eddig összegyűlt imádságokat, és az új gyűjtőhelyükre költöztettem őket. Az imatáblát nem sokkal azután készítettük, hogy ideköltöztünk, és azóta segít rendszerezni az esti imáinkat.


(Szinte) minden nap, lefekvés előtt felírjuk mindketten egy-egy papírra, hogy mi az az egy dolog, amiért aznap hálásak vagyunk, és mi az, amit még kérni szeretnénk. Aztán elmondunk egy imát, a hálás és kérős cetliket pedig kitűzzük a táblára. Vendégek is beszállhatnak :) Az év végére nagyon megtelt a tábla, így leszedegettem a cetliket és átpakoltam őket egy befőttesüvegbe, aminek most már a hálószobánk polcán van a helye.


Nagyon jó volt utólag visszaolvasni néhány imaszándékot, és azt hiszem, különösen fontos és jó dolog emlékezni arra, hogy mennyi mindenért lehettünk, lehetünk hálásak. Úgyhogy válogatás ezekből:
  • Az adventért.
  • A barátainkért.
  • A "mindennapi kenyerünkért".
  • Az imáért.
  • A fáért, amit hazafelé láttunk.
  • Az újrakezdés lehetőségéért.
  • A tanulás gyümölcséért.
  • A szabadságért a döntéseinkben.
  • Azért, hogy szép kis lakásban lakunk.
  • A cinkékért.
Ha van kedvetek, írjátok meg kommentben, hogy ti miért vagytok hálásak mostanában!

4 megjegyzés:

  1. Jómagam azért,mert egészségben megélhettem a "boldog" nyugdíjat!

    VálaszTörlés
  2. Hálás vagyok, azért, mert az olaszok nem bonyolítják túlzottan a kis életemet :)

    VálaszTörlés
  3. A munkahelyemért (igen, tényleg :-) )

    VálaszTörlés