Oldalak

2012. július 3., kedd

Papszentelés Kaposváron


Péntek reggel elmentem a piacra, és vettem áfonyás sajtot, zacskós kakaót, zöldségeket meg kenyeret. Meg fél kiló kajszit, mert én ezt az apró barackot nagyon szeretem. Este megnéztük az útvonalat a kaposvári székesegyházhoz, és szombaton korán reggel útnak indultunk az autónkkal a somogyi megyeszékhelyre.

Általános iskolai osztálytársam küldött Rómából meghívót, pappá szentelték és újmisét tartott a hétvégén. Nagyon érdekes volt, ahogy többször is arról beszélt, mennyire hálás mindenkinek, aki eddig kísérte. Húsz éve ismerem, és életem minden napján úgy éreztem, hogy ő kísér engem legbelül.

Útra keltünk, és néhány faluval arrébb félreálltunk egy szép, árnyas kis mezőre. Ott megreggeliztünk, betettünk egy lemezt (PUF - Legelő) és Kaposvárig meg sem álltunk. Keveset láttunk a városból. Eszünkbe jutott, hogy majdnem oda költöztünk egy évvel ezelőtt.

A szentelés nagyon megható és szép ünnep volt. Utána Siófok felé tekertük a kormányt, ahol várt ránk egy névnap és a Balaton.

Öröm látni, hogy ilyen sok a jó a világban.

1 megjegyzés:

  1. És az is öröm, hogy meglátjátok a sok jót a világban!Tartalmas volt a hétvégétek, még sok hasonlót kívánok.

    VálaszTörlés