Oldalak

2012. február 17., péntek

Könyvek mostanság

Néhány napja olvastam valahol egy idézetet (Goldoni?), miszerint „páratlan gyönyörűség az irodalom, aki könyvet olvas, soha sincs egyedül." Amióta megismertem a betűket, gyakorlatilag folyamatosan olvasok, és nem tudok elég hálás lenni a könyvekért, a sok tudásért, műveltségért, támaszért és viszonyítási pontért. Tegnap visszavittem egy adag regényt a helyi könyvtárba, és nem hoztam helyettük újakat, hogy végre nekiláthassak az itthon összegyűlt kupacnak. Szép kis gyűjtemény, de alig várom, hogy elkezdjem/folytassam őket! Köszönöm mindenkinek, akitől kölcsön vagy ajándékba kaptam egy-egy kötetet.


2 megjegyzés:

  1. A Bill Bryson konyv nekem nagy kedvencem. Sokat segitett hozzaszokni a gondolathoz, hogy kvantumfizikussal lakom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon aranyos! :) Egyszer-egyszer beleolvastam már, és egyelőre nekem is nagyon tetszik.

      Törlés